معرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

معرفی هتل های  شهر دبی  

در این مقاله از دبی سلام قصد داریم تا به شما چن تا از معروف ترین هتل های دبی را جهت اقامت در دبی به شما معرفی کنیم تا هنگام سفر به دبی  بتوانید از بین آنها اقدام به انتخاب  کرده و اقامتی به یاد ماندنی را در این شهر داشته باشید. 

سفر به دبی درست است که ارزان نیست و هزینه های اقامت در آن بالا است اما با این حال طرفداران بسیاری از سرتاسر دنیا و علل خصوص در بین مسافران ایرانی دارد.
جالب است تا بدانید ک در سال 2023 در حدود 300 هزار مسافر ایرانی به قصد تفریح و تجارت به دبی سفر کرده‌اند!
در این مقاله از دبی سلام ما قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های دبی برای ایرانیان آشنا کرده و به معرفی هر یک از آنها بپردازیم.

معرفی بهترین هتل های دبی جهت اقامت

یکی از مهمترین نکات برای داشتن سفری به یادماندنی و دلچسب انتخاب اقامتگاهی است که قصد اقامت در آن را داریم و میبایست تا قبل از سفر به این موضوع پرداخته شود. انتخاب یک اقامتگاه و هتل مناسب در هزینه های سفر، راحتی و آسایش شما دخیل بوده و تاثیر بالای بر کیفیت سفر شما خواهند داشت. به همین علت نیز بهتر است تا از قبل به انتخاب اقامتگاه و هتل خود بپردازید.
به جهت انتخاب هتل مناسب نیز میبایست با ویژگی های هتل ها آشنا بشوید و سپس به انتخاب بهترین مورد متناسب با بودجه و شرایط خود بپردازید؛ از این رو بهتر است تا انتها این مقاله همراه مجله آنلاین گردشگری دبی سلام بمانید.

 (NH Collection Dubai The Palm)

از زیباترین هتل های پالم دبی هتل 4 ستاره ان‌اچ کالکشن د پالم بوده که اولین هتل از مجموعه ان‌اچ دبی در پالم وست بیج دبی است که انتخابی مناسب برای کسانی است که به دنبال اقامت در هتل ساحلی در دبی هستید؛ تنها با کمی پیاده روی میتوانید از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنید و یا با 9 دقیقه پیاده رو یبه ایستگاه پارک التحاد رفته و با صرف 7 دقیقه میتوانید خود را به ایستگاه مرکز خرید نخیل دبی برسانید.

از امکانات این هتل میتوان به دارا بودن 2 کافی شاپ، 3 رستوران برای صرف وعده های غذایی خوشمزه، تراس پشت بام، باشگاه کودکان رایگان، باشگاه ورزشی و مهمتر از همه نزدیکی این هتل به جاذبه های دیدنی و گردشگری دبی اشاره کرد که تنها با چند دقیقه پیاده روی کوتاه میتوان از آنها دیدن کنید.همچنین که میتوانید هنگام غروب آفتاب این منظره زیبا را در استخر رو به غروب هتل که مجهز به یک بار زیبا است تماشا کنید.همانگونه که میدانید هتل ها در تمام دنیا بر اساس امکانات و خدماتشان در گروه های مختلفی قرار میگیرند، در این مقاله قصد داریم تا نخست شما را با بهترین هتل های سه ستاره دبی آشنا کنیم.

(Grand Hyatt Dubai)

هتل گرند حیات دبی در باغ های زیبایی که در کنار جاده شیخ زاد قرار دارند، واقع شده است و دااری اقامتگاه های با تزئین عربی و سنتی میباشد که میتوانند اقامت شما را به یاد ماندنی تر و جذاب تر کند.
این هتل دارای 2 استخر روباز، 1 استخر سرپوشیده، ، 13 رستوران و تفریحات بوده و همچنین میتوانید خدمات درمانی مختلفی را در آب گرم این هتل دریافت کنید. وان های داغ، سالن ناخن و 9 اتاق تصفیه آب از دیگر مزیت های این هتل 5 ستاره می باشد.
آدرس: Riyadh Street Sheikh Rashid Road, Dubai United Arab Emiratesمعرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره حیات ریجنسی دبی

 (Hyde Hotel Dubai)

از امکانات این هتل میتواند به استخر روباز، باشگاه ورزشی، پارکینگ خصوصی رایگان، باشگاه کودکان، خدمات شاتل رایگان، خدمات تبادل ارز، خدمات پذیرندگی و تراس اشاره کرد.اگر قصد اقامت در هتل هاید دبی را دارید نیازی به همراه داشتن سشوار ندارید چرا که اقامتگاه های این هتل دارای خشک کن مو به همراه سرویس های بهداشتی رایگان هستند و همچننی که تمامی اقامتگاه ها دارای گاوصندوق برای قرار دادن وسایل ارزشمندتان هستند. این هتل 5 ستاره در 3.7 کیلومتری چشمه دبی قرار گرفته و فاصله آن با دبی مال برابر با 3.8 کیلومتر بوده و فاصله این هتل با برج خلیفه دبی برابر با 5.2 کیلومتر میباشد و برای داشتن رفت و آمدی راحت تر شما میتوانید اقدام به اجاره خودرو در دبی کنید.
آدرس: Marasi Drive Business Bay, Dubai 213208 United Arab Emiratesمعرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره هاید دبی

(Al Bandar Rotana)

یکی از بهترین انتخاب ها برای مسافران تجاری و تفریحی به دبی هتل پنج ستاره ال بندر روتانا کریک دبی بوده که در قلب شهر دبی قرار گرفته است. این هتل دارای 190 اقامتگاه به شکل سوئیت و اتاق بوده که انتخابات گسترده و متنوعی را در اختیار مهمانان قرار میدهند که بنا بر ترجیح میتوانند از بین اتاق های استاندارد یا سوئیت های مجلل خانوادگی یا انفرادی انتخاب کنند و بر حسب علاقه منظره شهر یا خلیج را برگزینند.
از امکانات این هتل 5 ستاره میتوان به رستوران بین المللی، باشگاه بادی لاینز، استخر روباز، منوی گسترده برای سرویس اتاق، سونا، حمام بخار، اتاق ماساژ و 7 اتاق جلسه با نور طبیعی همراه با امکانات به روز و پیشرفته جهت برگزاری رویداد های مهم شما اشاره کرد.از آنجایی که این هتل در حاشیه نهر دبی قرار دارد به بسیاری از جاذبه های تفریحی دبی همچون دلفیناریوم دبی در کریک پارک و باشگاه گلف و قایق دبی کریک نزدیک است.
:آدرس: aniyas Road Roggat Al Buteen, Dubai United Arab Emirates

هتل 5 ستاره ال بندر روتانا کریک دبی

 (Anantara Downtown Dubai)

موقعیت قرار گیری خوب و چشم انداز زیبا از آسمان خراش برج خلیفه و نزدیکی آن به مراکز خریدی همچون دبی مال و مرکز مالی دبی از مزیت های این هتل پنج ستاره میباشد.

مفهوم طراحی این هتل مفهوم نور، فضا و ارتفاع بوده که معماری آن، این هتل را در دسته هتل های لوکس و مدرن قرار میدهد.
لوکس بودن هر 252 اقامتگاه این هتل را که به شکل اتاق و سوئیت های مجلل هستند را میتوانید از روی پارچه های با کیفیت و گران قیمت، آثاری هنری برجسته و کف چوبی این هتل متوجه شوید.
اقامتگاه های خانوادگی این هتل دارای 2 اتاق متصل به هم بوده که اقامتی راحت تر را برای خانواده ها ایجاد میکند.
آدرس: Business Bay, Dubai 71847 United Arab Emiratesمعرفی بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

هتل 5 ستاره آنانتارا داونتاون دبی

در آخردر این مقاله از دبی سلام تلاش کردیم تا بهترین هتل های شهر دبی را به شما معرفی کرده تا بتوانید از بین آنها اقدام به انتخاب بهترین مورد برای اقامت در دبی کنید.
چنانچه هنوز تور دبی خود را رزرو نکرده‌اید میتوانید از این قسمت به بررسی بهترین تورهای دبی بپردازید و یا با خرید بلیط هواپیما دبی سفری به یاد ماندنی را به خود هدیه دهید.

 (Hotel Ibis Al Barsha)

از امکانات این هتل میتوان به WI-FI رایگان آن در طول مدت اقامت اشاره کرد؛ همچنین میتوانید با استفاده از تورهای موجود به گردش در اطراف ابوظبی مشغول شوید یا در سافاری صحرا شرکت کنید. همچنین میتوانید از خدمات حمل و نقل فرودگاهی، خدمات رفت و برگشت و پارکینگ سرپوشیده ارائه شده توسط این هتل نیز استفاده کنید.در بین مارینا و مرکز شهر دبی، در نزدیکی برج خلیفه که معروفترین برج دبی است، هتل سه ستاره ایبیس البرشا قرار گرفته است. موقعیت مکانی این هتل به نحوی بوده که دسترسی بسیار خوبی را به تمام جاذبه های اصلی شهر، جاده شیخ زاید و همچنین دسترسی مناسبی را به ایستگاه مترو به مسافران خود میدهد که در صورت تمایل میتوانند با استفاده از مترو خود را به هر نقطه از شهر که خواستند برسانند.
از دیگر امکانات هتل ایبیس البرشا دبی رستوران بین المللی، باشگاه های ورزشی مجهز، استخر و سونا، پیست اسکی و اتاق های بازی دستگاهی و کامپیوتری میباشد.

بهترین زمان سفر به دبی

سفر به دبی بهترین زمان 

در این مقاله  از دبی سلام قصد داریم تا شما را بهترین زمان های سفر به دبی آشنا کنمی تا بتوانید در بین فصل های مختلف به انتخاب بهترین زمان برای سفر به دبی مشغول شوید. پس اگر که قصد سفر به دبی را دارید پیشنهاد میکینم تا انتها این مقاله را مطالعه بفرمایید.البته دانستن اینکه بهترین فصل سفر به دبی کدام است؟ سوالی است که پاسخ آن بیشتر به علایق و ترجیحات شخص شما بستگی دارد؛ اگر قصدتان از سفر به دبی، خرید باشد یا استفاده از تفریحات آن یا حتی میخواهید تا سفر ارزان به دبی را داشته باشید، جواب های مختلفی را دریافت خواهید کرد.

مجله گردشگری دبی سلام در این مقاله به بررسی بهترین فصل های سفر به دبی از جمله بهترین زمان سفر به دبی، لوسیزن دبی، های سیزن دبی، فستیوال های دبی و ارزان ترین فصل سفر به دبی پرداخته است، پس تا انتها همراه ما باشید.

شرایط آب و هوای دبی

به طور کل آب و هوای دبی گرمسیری بوده و بارش سالانه باران در آن بسیار کم است و جزوی از چند کشور قرار گرفته در زیر خط استوا محسوب میشود. از آنجایی که آب و هوای شهر مقصد تاثیر بسیار بالای در زمان سفر به شمار میرود، باید بدانید که پربارش ترین ماه از سال آذر میباشد. دما در تابستان های دبی بین 40 تا 50 درجه بوده و شب های آن مابین 30 الی 35 درجه هستند. زمستان در دبی حال و هوای بهاری را داشته و میانگین هوا در طول روز 23 درجه میباشد.

از آنجایی که بسیاری از افراد میانه خوبی با گرما ندارند میتوان گفت خوش آب و هوا ترین زمان برای سفر به دبی در زمستان است.

فصل سفر به دبی 

آبان تا اواخر بهمن ماه یا به عبارتی، از ماه نوامبر تا فوریه بهترین زمان فصل سفر بوده بوده که میزان گردشگران و مسافران در این شهر به شدت افزایش پیدا میکند، همچنین که یکی از بهترین زمان ها برای انجام انواع تفریحات آبی است.

آب و هوا در آبان تا بهمن ماه در دلپذیرترین حالت خود قرار داشته و دمای هوا مابین 20 تا 27 درجه متغیر است. اگر که قصد آبتنی و شنا در ساحل را نیز داشته باشید باید بدانید که پاییز و زمستان از بهترین فصل ها برای شما محسوب میشوند. علاوه بر آبتنی میتوانید از تورهای کویر نیز بهره ببرید. از این رو میتوان گفت که ماه های دی، بهمن، آذر و آبان بهترین فصل سفر به دبی محسوب میشود.

در واقع این ماه ها فصل های سیزن دبی محسوب میشود که در آن خبری از بلیط هواپیما ارزان دبی یا هتل ارزان دبی نیست چرا که شلوغ ترین و پربازدید ترین فصل از سال است. 

بهترین فستیوال های دبی
بهترین زمان سفر به دبی

بهترین زمان سفر به دبی برای فستیوال

زمان فستیوال در  دبی

اگر قصد دارید تا در جشنواره ها و فستیوال های دبی شرکت کنید، دانستن زمان آنها برای برنامه ریزی اهمیت بسیاری دارد.

در نیمه دوم مارچ جشنواره میراث فرهنگی المرموم برگزار میشود که برابر با نیمه اول فروردین ماه است.دبی جشن های متعددی را برگزار میکنند و همچنین میزبان بسیاری از جشنواره های بین المللی است که در این زمان ها میتوانید سفر جذاب را به این شهر داشته باشید؛ از بهترین فستیوال های دبی میتوان به جشنواره بازی های Omega Dubai Desert Classic، جشنواره میراث فرهنگی المرموم، جشنواره فیلم و کمیک خاورمیانه و نمایشگاه اتومبیل رانی اشاره کرد. بسیاری از افراد بهترین زمان سفر به دبی را برابر با زمان جشنواره های دبی می توانند چرا که میتوانند در کنار گردش و تفریح در این جشنواره ها نیز حضور پیدا کنند.


در ماه فوریه جشنواره بازی  Omega Dubai Desert Classic برگزار شده که یکی از بهترین زمان های برای بازی گلف و دیدن مسابقات آن در دنیا محسوب میشود.

جشنواره فیلم و کمیک خاورمیانه نیز در ماه مارس یا اسفند ماه برگزار میکشود که میتوانید علاقه‌مندان این جشنواره را در طول سفرتان از سراسر دنیا ببینید.

در آخر

چنانچه که قصد سفر به دبی را دارید، میتوانید با کمک دبی سلام خودتان برنامه سفری خود را برنامه ریزی کرده و یا این کار را به عهده دبی سلام بگذارید تا تجربه سفری جذاب و به یادماندنی را به خود و همراهنتان هدیه دهید.

در این مقاله از دبی سلام به بررسی ارزان ترین فصل سفر به دبی تا گران ترین فصل سفر به دبی پرداختیم تا بتوانید سفر خود را مطابق با خواسته و ترجیحات خود برنامه ریزی کنید.


زندگی در قشم چگونه است؟

ددر این مقاله از قشم سلام قرارا است تا شما را با شرایط و نحوه زندگی در قشم آشنا کنیم و اگر که شما هم قصد دارید تا برای زندگی به جزیره قشم مهاجرت کنید پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله رامطالعه بفرمایید تا با شرایط و نحوه زندگی در قشم آشنا شوید.  جزیره قشم نیز به مانند جزیره کیش، دارای آرامشی بی وصف بوده همراه با زیبای های تمام نشدنی که در جای جای این جزیره به چشم میخورد. سفر به این جزیره ممکن است که شما را به فکر زندگی در آن بیاندازد و به مهاجرت به این جزیره فکر کنید؛ اما اینکه زندگی در این جزیره به چه صورت خواهد بود و  اینکه بهترین محله های زندگی در قشم کجاست و دیگر سوالاتی که ممکن است برایتان پیش بیایید را میتوانید در این مقاله از قشم سلام به دنبال یافتن پاسخ آنها باشید؛ در این مقاله از قشم سلام ما به سراغ بررسی زوایای مختلف زندگی در جزیره قشم رفته ایم پس اگر قصد مهاجرت به این جزیره را دارید تا انتها این مقاله از قشم سلام همراه ما باشید.

آب و هوای جزیره قشم چطور است؟

دمای کلی جزیره قشم در گرمترین حالت خودش 46 درجه سانتی گراد و در سردترین حالت خودش 16 درجه سانتی گراد بوده که باید در فصل های گرم سال رطوبت و شرجی را نیز در نظر داشته باشید که این موضوع ممکن است تا برای بسیاری از افراد زندگی در قشم را سخت کند، اما جای نگرانی نیست چرا که بعد از مدتی به این آب و هوا عادت خواهید کرد!در کل دو نوع عکس العمل به این موضوع وجود دارد یا برای بسیاری تعجب برانگیز است که چطور آب و هوا میتواند تاثیر گذار باشد و یا دسته دیگر که اول از همه چیز به دنبال دانستن شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظرشان هستد؛ فرقی نمیکند جزو کدام دسته باشید، اگر که قشم را برای زندگی انتخاب کرده اید باید خودتان را برای آب و هوای گرم و شرجی آماده کنید. 

آب و برق در جزیره  قشم

این موضوع را بیشتر باید با اهالی منطقه ای که قرار است در آن خانه اجاره کنید و افراد بومی مشورت کنید اما به طور کل باید در نظر داشته باشید تامین آب و برق در قشم چندان بی مشکل نبوده و چالش های خود را به همراه دارد و ممکن است در طول زمان زندگی در جزیره قشم با مشکلات قطعی آب و برق مواجه شوید. به همین جهت بهتر است تا از قبل تحقیقات لازم را انجام دهید.

مراکز دانشگاهی در  جزیره  قشم

در این جزیره مراکز دانشگاهی مختلفی وجود دارد که میتوانید در هرکدام از آنها مشغول به تحصیل شوید. از جمله دانشگاه های که در جزیره قشم وجود دارند میتوان به دانشگاه بین المللی هرمزگان، دانشگاه آزاد قشم، دانشگاه پیام نور، دانشگاه بین المللی شهید بهشتی، دانشگاه صنعت آب و برق، مرکز بین المللی رشد قشم و همچنین مویی آموزش عالی قشم که با همکاری دانشگاه کارلتون کانادا مشغول فعالیت است، اشاره کرد. همچنین باید به مراکز تحقیقاتی همچون باغ موزه گیاه شناسی، واحد تاکسیدرمی جزیره، پارک زیست فناوری خلیج فارس و… اشاره کرد.

زندگی در قشم چگونه است؟

مراکزخرید قشم

بازار های  جزیره قشم

از دیگر مزیت های زندگی در جزیره قشم بازار های این جزیره بوده که از نقاط قوت و دلایل اصلی است که بسیاری از مسافران را به این جزیره می‌کشاند است. از آنجایی که جزیره قشم یک منطقه آزاد بوده تمامی اجناسی که به این جزیره وارد می شوند بدون گمرک بوده‌اند که همین موضوع باعث کاهش قیمت اجناس به نسبت دیگر شهرهای ایران میشود. برای آشنایی با مراکز خرید قشم میتوانید مقاله مراکز خرید قشم را مطالعه کنید.

سخن آخر

ما در این مقاله از مجله گردشگری قشم سلام تلاش کردیم تا به طور جامع به تمام زوایایی زندگی در جزیره قشم بپردازیم، حال میتوانید با در نظر داشتن مزایا و معایب زندگی در این جزیره خودتان تصمیم بگیرید که آیا حاضرید تا در این جزیره زیبا و دوست داشتنی زندگی کنید یا خیر!

بهترین کافه های قشم

آشنایی با بهترین کافه های قشم 

جزیره قشم یکی از بهترین مقاصد مسافرتی داخلی است که میتوانید برای داشتن سفری هیجان انگیز و شاد هماره با عزیزانتان انتخاب نید؛ در این بین نیز رفتن به کافه های و رستوران های مختلف در شهر مقصد میتواند تجربه‌ای منحربه فرد.و جذابی باشد که میتوانید انجام بدهید.  از آنجایی که این جزیره رنگارنگ در خود عجایب بسیاری را که در سطح جهانی مشهور هستند را جایی داده، دیدن از آن را حتما به شما پیشنهاد میکنیم؛ یکی از علت های که جزیره قشم در بین مسافران و گردشگران داخلی بسیار محبوب است، خرید از مراکز خرید قشم می باشد چرا که این جزیره جزو مناطق آزاد بوده و به سبب همین موضوع قیمت اجناس مختلف در جزیره قشم بسیار مناسب تر و ارزان تر از دیگر شهرهای کشور است؛ حال اگر که به جزیره قشم سفر کرده اید پس از گشت و گذار در مراکز خرید مختلف و خریدن سوغاتی ها و اجناسی که نیاز دارید و دیدن جاذبه های گردشگری و دیدنی جزیره قشم، برای استراحت و گذراندن زمانی در کنار همراهنتان در یک فضای دلنشین، انتخاب یک کافه مناسب با حال و هوایتان میتواند گزینه ای بسیار خوب جهت اختتامیه یک روز از قشم گردی شما باشد! از سمتی دیگر کافه گردی یکی از تفریحات محبوب در بین اکثر جوانان بوده که میتواند سرگرمی جذاب و جالبی در سفرتان به خصوص جزیره قشم باشد و فرصتی برای شما جهت آشنایی بیشتر و بهتر با بومیان و خلق و خوی مردمان این جزیره!

در مقاله امروز از قشم سلام ما به سراغ معرفی تعدادی از بهترین کافه های قشم رفته‌ایم تا بتوانید در سفرتان به این جزیره از آنها دیدن کرده و خود را مهمان یک فنجان قهوه گرم و یا یک نوشیدنی سرد و خوشمزه کنید.

بهترین کافه های قشم کدام است؟

اگر نیاز به فضایی دوستانه دارید و یا به دنبال مکانی مناسب جهت دیدار های کاری و یا وقت گذراندن با عزیزانتان در جزیره قشم هستید، بهتر است تا با چندتا از بهترین کافه های قشم و محیط آنها آشنا شوید تا بتوانید بهترین گزینه را از بین آنها انتخاب کرده و یا حتی به سراغ هر کدام از آنها بروید و از محیطشان دیدن کنید. در جزیره قشم تعداد بسیار زیادی کافی شاپ وجود داشته که در این مقاله از قشم سلام تلاش کرده ایم تا بهترین آنها را برای شما همراهان قشم سلام گلچین کنیم.

بهترین کافه های قشم

کافه های قشم

کافه باران قشم بهترین قهوه جزیره


یکی دیگر از بهترین کافه های جزیره قشم، کافه رستوران خوان بوم بوده که دارای فضای سبز بسیار زیبایی بوده که میتوانید از آن لذت ببرید؛ همانطور که از نام آن مشخص است این کافه یک رستوران بوده که مسافران تور قشم می‌تواند در کنار لذت بردن از نوشیدنی خود غذای مورد علاقه‌شان را سفارش دهند و در دل طبیعت و فضای این کافه رستوران میل کنند. گفتنی است که این کافه رستوران ظرفیت 65 مهمان را داشته که میتوانید جهت مراسمات خود از محیط این کافه رستوران بهره ببرید.

ساعات کاری: 11:00 الی 23:00

کافه خوان بوم  در قشم

کافه باران قشم در بین عاشقان و طرفداران قهوه بسیار معروف بوده چرا که قهوه های که در کافه باران قشم سرو میشوند از طعمی بی نظیر برخورداند و همین موضوع باعث شده تا محبوب ترین و پر سفارش ترین نوشیدنی این کافه، قهوه باشد. البته که علاوه بر قهوه میتوانید از بین انواع مختلف نوشیدنی های گرم و سرد که در منوی کافه باران قشم قرار گرفته‌اند اقدام به انتخاب کنید.

نکته: این کافه در حال حاضر به علت تعمیرات تعطیل می باشد.

آدرس کافه باران: میدان امام قلی خان، جنب رستوران نعیم

ساعات کاری: 10:00 الی 22:00

تلفن تماس:-

کافه کلبه قشم از بهترین کافه های جزیره

کافه کلبه قشم یکی از کافه های است که در بین گردشگران تور تهران قشم به دلیل داشتن فضایی آرام و همینطور قیمت های مناسب محبوب شده است؛ در کافه کلبه قشم می توانید در کنار لذت بردن از نوشیدنی خود، از اینترنت رایگان این کافی شاپ نیز استفاده کنید.

آدرس کافه کلبه قشم: مخل زرین خیابان پیام، مقابل برج آپادانا

ساعات کاری: 9:00 الی 22:00


کافه شب های دفاری قشم 

یکی از متفاوت ترین کافه های که در جزیره قشم میتوانید از آن دیدن کنید، قطعا کافه رستوران شب های دفاری قشم می باشد؛ محیط این کافه در واقع شبیه به یک خانه بزرگ بوده که همه چیز در آن از چیدمان تا پذیرایی به صورت سنتی است. کافه‌ی رستوران به وسیله راهروی از آن جدا شده و در یک فضای بزرگ که دارای اتاق های با دکوراسیون متفاوت می‎‌باشد، قرار گرفته است. به هنگام ورود به این کافه رستوران میزبان و یا کارکنان کافه از شما به وسیله قهوه عربی و حلوا پذیرایی می‌کنند؛ پیشنهاد میکنیم در سفرتان به جزیره قشم، بازدید از کافه رستوران شب های دفاری قشم را از دست ندهید.


راهنمای کامل دریافت ویزا دبی برای ایرانیان 2024

برای سفر به هز کشوری لازم است ا ویزای آن کشور را دریافت کنید و از آنجایی که دبی یکی از پرطرفدار ترین مقاصد گردشگری در حاشیه خلیج فارس است و مسافران ایرانی بسیاری را پذیرا میباشد در این مقاله از دبی سلام قصد داریم تا شما را با انواع ویزا دبی آشنا کنیم.  البته که یکی از مقاصد محبوب گردشگری در بین مسافران ایرانی نیز میباشد و بسیاری از توریستان ایرانی سالانه برای بازدید از این شهر مدرن و جاذبه های تفریحی عازم آن میشوند. ممکن است در رابطه با نحوه و شرایط دریافت ویزا دبی سوالات و ابهامات بسیاری برای مسافران، خصوصا افرادی که نخستین بار است که قصد سفر به دبی را دارند ایجاد شود. مدارک مورد نیاز و شرایط دریافت ویزا دبی و … از سوالاتی است که ممکن است قبل از سفر به دبی برای شما هم پیش بی‌آید.

در این مقاله از مجله گردشگری آنلاین دبی سلام قصد داریم تا به شما تمامی شرایط دریافت ویزا و انواع ویزا دبی را توضیح داده و به سوالات شما پاسخ دهیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

شرایط دریافت ویزا دبی چیست؟

 از ایرانیان برای اهداف تجاری، تفریحی و یا تحصیلی عازم این کشور میشوند. در ادامه مقاله قرار است تا با انواع ویزا دبی آشنا شویم.تمامی اتباع غیر اماراتی که قصد سفر به دبی را دارند میباست از پیش اقدام به دریافت ویزا دبی کنند؛ کشور امارات برای بعضی از کشورها قوانینی مبنی بر نیاز نبودن ویزا دارد که ایران شامل این کشورها نمیباشد و ایرانیان میبایست قبل از سفر به دبی اقدام به تهیه ویزا دبی کنند. از آنجایی که روابط تجاری در بین ایران و امارات خوب بوده بسیاری

روابط ایران و امارات

نخست بهتر استتی ایران گشته است، که حجم مبادلات تجاری دو کشور برابر با مبلغی در حدود 12.9 میلیارد دلار در این سال برآورد شده است. نا نگاهی به روابط مابین دو کشور ایران و امارت بی‌اندازیم، در سال 2013 امارات 97 درصد از صادرات شورای همکاری خلیج فارس به ایران را به خود اختصاص داده و در سال 2017 تبدیل به مهمترین شریک واردا

مدارک لازم جهت اخذ ویزای کاری دبی

جهت دریافت ویزای کاری دبی به مدارک ذیل نیاز دارید:


– عکس با اندازه پاسپورت مطابق با الزامات امارات متحده عربی

– کپی مدارک تحصیلی متقاضی تایید شده توسط سفارت یا کنسولگری امارت متحده در وزارت امور خارجه متقاضی

– گواهی پزشکی تایید شده توسط یک مرکز بهداشتی در دولت امارات


– اصل و کپی پاسپورت

– مدارک استخدامی شرکت مزبور اعم از مجوز تجاری یا کارت شرکت

 اخذ ویزای تجاری دبی

 در نوع مدارک تاثیر گذار بوده و به همین جهت پس از ایجاد قرارداد مقامات مسئول مربوطه لیست دقیقی از مدارک مورد نیاز را به شما ارائه خواهند کرد.مدارک لازم جهت دریافت ویزای تجاری دبی با توجه به نهادی که قصد راه اندازی در آن را دارید متفاوت بوده، همچنین ساختار مالکیتی پیشنهادی یک شرکت از نظر حقیقی، حقوقی و.. بودن آن

 اخذ ویزای تحصیلی دبی

جهت دریافت ویزای تحصیلی دبی نیاز به مدارک خاصی دارید که شامل موارد ذیل میباشد:

– اصل و چند کپی از پاسپورت

– 12 قطعه عکس هم اندازه با پاسپورت

– مدارک محل اقامت متقاضی مانند اجاره خانه یا محل اقامت دانشجویی

– نامه پذیریش از دانشکده یا دانشگاه های معتبر امارات

– مدارک اثبات توانایی تامین مالی هزینه های تحصیلی و زندگی

– گواهی پزشکی تایید شده توسط یک مرکز بهداشتی در دولت امارات

– ارائه مدارک تحصیلی قبلی خود از دانشگاه یا دانشکده محل تحصیل در صورتی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دبی را دارید.

راهنمای کامل دریافت ویزا دبی برای ایرانیان 2024

راهنمای دریافت ویزا دبی برای ایرانیان 2024

 اخذ ویزای ترانزیت دبی

جهت دریافت ویزای ترانزیت دبی به مدارک ذیل نیاز دارید:

جهت دریافت ویزا دبی خود میتوانید از طریق آژانس هواپیمایی کیش آنلاین اقدامات لازم را انجام داده با رزرو تور دبی تعطیلات نوروزی خود را در این شهر زیبا بگذرانید.

 تا مراحل و کارهای دریافت ویزا را برای شما انجام دهد یا میتوانید از طریق آژانس های مسافرتی معتبر اقدام به انجام این کار کنید. همانطور که گفته شد به فردی که کارهای دریافت ویزای شما را انجام میدهد کفیل گفته میشود که هر یک از موارد ذیل میتوانند به عنوان کفیل شما محسوب شوند:به جهت دریافت ویزا دبی شما میبایست از طریق شخص ثالث که اصطلاحا به آن کفیل گفته می‌شود اقدام به دریافت ویزا دبی کنید. برخلاف بسیاری از کشور های شما نمیتواید خود اقدام به دریافت ویزا دبی کنید و میبایست یک حامی مالی و یا اسپانسر در امارات داشته باشید