بلیط لحظه آخری کیش

بلیط لحظه آخری کیش

کیش یکی از زیبا ترین و دیدنی ترین مناطق گردشگری در کشور محسوب میشود که سالانه پذیرایی حجم عظیمی از کردشگران و توریستان ایرانی و خارجی به سمت خود است، اگر که شما هم قصد بازدید از این جزیره زیبا را دارید پیشنهاد میکنیم تا در ادامه این مقاله از مجله گردشگری آنلاین  استانبول سلام قصد داریم تا شما را کمی بیشتر با بلیط لحظه آخری کیش و یکی از بهترین جاهای که میتوانید اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید، آشنا کنیم. همراه ما باشید تا با انواع بلیط های هواپیما و راه های سفر به این جزیره آشنا شوید. 

این نوع بلیط ها که معمولا به نسبت انواع دیگر بلیط ها ارزان تر هستند، بسیار در بین مسافران و گردشگران پرطرفدار به شمار میروند و شما میتوانید اکثرا با پرداخت هزینه‌ای کمتر سفری به یاد ماندنی را به جزیره کیش داشته باشید.

با اینکه روش های مختلفی برای سفر به جزیره کیش وجود دارد و شما میتوانید هر کدام از نها را که برایتان راحت تر و به صرفه تر است را انتخاب کنید، سفر با هواپیما به کیش یکی از گزینه های محبوبی است که در بین مسافران و گردشگران تور کیش وجود دارد و از انتخاب های آسان و راحتی است که شما را به راحت ترین و سریع ترین شکل ممکن به مقصدتان یعنی جزیره کیش خواهد رساند.

از آنجایی که این روش سفر در بین اکثر مسافران محبوب به شمار میرود، اغلب گردشگران با مشکلاتی از قبیل قیمت بالایی بلیط هواپیما و یا نبود بلیط مواجه میشوند، خصوصا که اگر موردی ضروری برای شما ئیش آمده باشد و نیاز داشته باشید تا خود را سریعا به مقصد مورد نظرتان برسانید. در این مواقع یکی از بهترین راه های که میتوانید در نظر داشته باشید و به کمکتان خواهد آمد، خرید بلیط کیش لحظه آخری است که میتواند نجات دهنده شما باشد.البته این موضوع را باید در خاطر داشته باشید که بلیط های سیستمی با نزدیک شدن به زمان پرواز شامل افزایش قیمت خواهند شد و از این رو اگر که برنامه سفری در پیش دارید بهتر است تا زودتر اقدام به خرید بلیط سیستمی خود کنید. همچنین مزیت این بلیط های به دیگر انواع بلیط ها امکان کنسلی آنها میباشد. در ادامه به معرفی دو نوع دیگر از انواع بلیط های هواپیما خواهیم پرداخت که مورد بعدی معرفی ارزان ترین بلیط هواپیما کیش یا همان بلیط چارتری میباشد.

همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم بلیط های هواپیما در سه دسته بلیط های چارتری، بلیط های سیستمی و بلیط های لحظه آخری وجود دارند. در ادامه میخواهیم به تفاوت آنها بیشتر بپردازیم.

بلیط های سیستمی از جمله بلیط های هستند که همواره وجود دارند و از ماه ها قبل بر روی سایت برای خرید مآیا تا به حال شده است که به واسطه موضوع و اتفاقی نیاز باشد تا سریعا به شهر و مقصدی دیگر سفر کنید؟ در این مواقع یکی از سریع ترین راه های سفر، سفر با هواپیما بوده اما ممکن است که بلیط هواپیما به مقصد شما اتمام ظرفیت شده باشد، با این حال اما جایی نگرانی نیست چرا که در برخی از اوقات به علت کنسل کردن و یا نیامدن مسافر میتوانید از بلیط های تحت عنوان  بلیط دقیقه 90 کیش استفاده کنیدبلیط لحظه آخری کیشسافران قرار میگیرند و میتوانید برای مسافرت های برنامه ریزی شده خود از آنها استفاده کنید.


قیمت بلیط های هواپیما به خاطر وجود عوامل بسیاری متفاوت و متغیر میباشد که مطمئنا هر بار که قصد خرید بلیط کیش را داشته‌اید با آن  مواجه شده‌اید، اما علت چیست؟ به طور خلاصه بخواهیم عوامل تاثیر گذار در قیمت بلیط هواپیما را بدانیم باید به ایرلاین انتخابی شما، مطمئنا برای پیدا کردن بلیط ارزان کیش بسیاری از سایت های مختلف را جستجو کرده‌اید؛ اما برای اینکه از این به بعد بتوانید با خیالی راحت از بابیت ارزان بودن قیمت بلیط هواپیما و صرفه جویی در وقت شما، بهتر است تا ادامه همراه ما باشید چرا که قرار است وب سایت کیش فور یا به عبارتی  kish4.ir یکی از قدیمی ترین وب سایت های فروش بلیط بوده که با ارائه خدماتی منحصر به فرد و با داشتن ارزان ترین قیمت ها در بین مسافران و گردشگران بسیار محبوب شده است؛ همچنین باید اضافه کرد که این وب سایت دارای اپلیکیشنی با همین نام بوده که میتوانید با دانلود و نصب آن در هر زمان و مکانی که بودید از خدمات آن استفاده کنید و باید بدانید که پشتیبانی این مجموعه همواره همراه شما است تا در هر زمان که نیاز به یاری داشتید به کمک شما بیایید و تضمین یک سفر با کیفیت را به شما و همراهنتان بدهد.، نکته دیگری که در هنگام خرید بلیط دقیقه 90 باید در نظر داشته باشید این است که اغلب این بلیط ها چند ساعت مانده به پرواز برای خرید بر روی سایت می‌آیند و به همین خاطر وسایل شما باید آماده باشند تا بتوانید به محض خرید بلیط هواپیما خود را به فرودگاه برسانید.بلیط های هواپیما لحظه آخری یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین روش های مسافرت در بین مسافران و گردشگرانی است که به دنبال داشتن سفری اقتصادی و ارزان هستند
 و اگر که این موضوع برای شما مهم است پیشنهاد میکنم با نصب و دانلود برنامه کیش فور یا عضویت در سایت  kish4.ir از جدیدترین تور ها و ارزان ترین بلیط های هواپیما به محض وجود در سایت مطلع شده و خود و عزیزانتان را با یک سفر ارزان و اقتصادی به یکی از مقاصد جذاب توریستی ایران یعنی جزیره کیش، غافلگیر کنید

جاهای که در سفر به کیش باید بروید

جاهای که در سفر به کیش باید بروید

در ادامهاین مقاله از مجله آنلاین کیش سلام قصد داری تا شما را با چندتا از بهترین جاهای دیدنی کیش آشنا کنیم تا در سفر بعدی خود از این جزیره زیبای مرجانی بتوانید لحظات جذاب تر و به یاد ماندنی تری را همراه با عزیزانتان تجربه کنید. در این مقاله از کیش سلام تلاش کردیم تا شما را با جاها و کارهای که در سفرتان به جزیره کیش باید انجام دهید، آشنا کنیم، اگر که موردی در نظر دارید که در لیست بالا قرار داده نشده، در قسمت نظرات با ما و دیگر همراهان کیش سلام به اشتراک بگذارید.  

مجتمع تفریحی تجاری میکامال کیش یکی از بزرگترین مراکز خرید و تفریحی در جزیره کیش بوده که مملو از فروشگاه های مختلف از برندهای مطرح جهانی است که میتوانید لذت یک خرید جذاب را در کنار تفریح در آن تجربه کیند؛ این مرکز تجاری تفریحی دارای بخش های مختلف و هیجان انگیزی است که میتوانید در طول مدت زمان سفرتان به جزیره کیش خود را سرگرم آنها کنید؛ از سینمای به روز و  پر امکانات آن گرفته تا پیست اسکیت روی یخ و کافه و رستوران های مختلفی که میتوانند گزینه‌ای مناسب برای داشتن عصر و شبی هیجان انگیز و به یاد ماندنی باشند.

نخستین و مهمترین جایی که پیشنهاد میکنیم تا در سفر به کیش از آن دیدن کنید کشتی یونانی کیش بوده که در واقع بهتر است بگوییم تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به تهیه تور کیش خود کنید که چرا که این کشتی زیبا و ابهت در اواخر عمر پرشکوه خود بوده و مدت زمان کمی از عمر چندین ساله‌اش باقی مانده؛ این کشتی قدیمی که یکی از نماد های اصلی جزیره کیش برای سالیان متمادی شناخته میشد حالا به دلیل رسیدگی های لازم و انجم نشده در حال فروپاشی و از بین رفتن است؛ با این حال فرصت کمی برای کسانی که هنوز غروب و یا طلوع های زیبایی که در کنار این کشتی خلق میشود را ندیده‌اند، باقی است تا از زیبایی آن در سالهای آخر عمرش استفاده کنند.

جاهای که در سفر به کیش باید به بروید

پارک دلفین های کیش

تفریحات آبی کیش

این قسمت چندان نیازی به توضیح ندارد چرا که یک جزیره کیش است و تفریحات هیجان انگیز آبی آن! در واقع به بیان بهرت یکی از علت های اصلی که بسیاری از افراد، خصوصا کسانی که در تابستان عازم جزیره کیش میشوند، به خاطر انجام تفریحات دریایی مهیجی است که میتوانند در سواحل این جزیره به انجام آنها مشغول شوند.

در کنار تفریحات معمولی همچون پاراسل، غواصی، اسکی و.. پیشنهاد میکنیم تا حتما از پارک آبی اوشن جزیره کیش نیز برای داشتن یک روز فوق العاده دیدن کنید.یکی از تفریحاتی که میتوانید در سفر به جزیره کیش به آن مشغول شوید دوچرخه سواری در نوار ساحلی کیش بوده که میتواند بسیار لذت بخش و خاطره انگیز باشد، البته پیشنهاد میکنیم برای اینکار اگر که در فصل های گرم سال به جزیره کیش سفر کرده‌اید شب را که هوا کمی خنک تر است را برای دوچرخه سواری انتخاب کنید.

یکی از جاهای دیدنی جزیره کیش شهر باستانی حریره بوده که در بیش از 1000 سال از تاسیس آن میگذرد و در حدود 600 سال بعد از تاسیس خود تبدیل به شهری متروکه شده است، جالب است بدانید این همان شهری است که شاعر معروف سعدی در قرن هشتم و در اثر خود یعنی گلستان از آن یاد کرده است، از آنجایی که این مکان دست نخورده و سر باز است پیشنهاد میکنیم تا زمان های که هوا خنک تر است را برای بازدید از آن انتخاب کنید، همچنین در نزدیکی این شهر رستورانی زیبا وجود داشته که میتوانید برای صرف وعده‌ای لذیذ سری به آن بزنید.

اگر که به دنبال کمی سرعت و هیجان هستید بهتر است تا به جای دوچرخه سواری به اجاره موتور در کیش روی بیاورید، با اینکار میتوانید از بین انواع مختلف موتور های موجود اقدام به انتخاب کرده و تقریبا به هرجایی از جزیره کیش که دلتان میخواهد رفته و از آن دیدن کنید، لازم به ذکر است که اجاره موتور در کیش از تفریحات پرطرفدار و جذاب در بین مسافران و گردشگران تور کیش به شمار میرود.

از دیدنی ترین جاهای کیش بوده که قدمتی 2500 ساله دارد، زمان های که در گذشته مردم از آب قنات ها استفاده میکردند، این شهر زیرزمینی در خود راهروی های بسیار زیبایی دارد که میتوانید در آنها مجسمه های که نمایانگر مردمان گذشته و زندگی آنها است را ببینید و سوغات های زیبا و جالبی را خریداری کنید.

یکی از دیگر جاهای دیدنی کیش که میتوانید در برنامه سفری خود جای دهید بازدید از آب انبار دوقلو جزیره کیش است که بر روی بقایایی کی مخزن آب در سال 1372 بنا شده است و معماری شبیه به آب انبار های یزد دارد.

اجاره ماشین در کیش

یکی از تفریحاتی که بسیاری از مسافران برای انجام آن به جزیره کیش سفر میکنند، اجاره ماشین در کیش است که شاید در وهله اول عجیب و غیر معمول به نظر برسد اما باید بدانید که میتوانید تقریبا هر مدل خودرویی که در نظر دارید را با پرداخت هزینه‌ای برای مدت زمان حضورتان در جزیره کیش اجاره کرده و لذت سواری با ماشین مورد علاقه خود را تجربه کنید.یکی از جاهای که برای مردمان کیش بسیار ارزشمند و مقدس شمرده میشود درخت سبز کیش بوده که به عقیده مردمان جزیره، اگر آرزویی داشته باشید با بستن نخی با نیت خود به یکی از شاخه های درخت به واقعیت تبدیل خواهد شد.


جاهای که در سفر به قشم باید ببینید

جاهای که در سفر به قشم باید ببینید

برای سفر به جزیره قشم نیاز به یک راهنمای مجرب و حرفه‌ای دارید تا شما را با جاهای دیدنی این جزیره زیبا آشنا. کند تا بتوانید سفری به یاد ماندنی و متفاوتی را به این جزیره تجربه کنید، به همنی منظور  پیشنهاد میکنیم تا همراه با مجله آنلاین گردشگری  قشم سلام بمانید تا با جاذبه های دیدنی جزیره قشم آشنا شوید. 

اگر که قصد سفر به این جزیره دوست داشتنی و رنگارنگ را دارید بهتر است تا قبل از رزرو تور قشم خود یک لیست از جاهای که باید در سفر به قشم بروید، تهیه کنید، چرا که با وجود جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری که در این جزیره وجود دارد ممکن است که در مدت زمان سفر خود نتوانید از تمامی آنها دیدن کنید، پس بهتر است پس از اولویت بندی و ریختن یک برنامه ریزی حسابی عازم سفر به این جزیره زیبا شوید.این جنگل دارای 5 تالاب با نام های منطقه ویژه دریایی، منطقه ویژه پرندگان، منطقه حفاظت شده، تالاب بین المللی و ذخیرگاه زیست کره است یکی از زیباترین و با ارزش ترین مناطق طبیعی در ژئوپارک قشم بوده و از مهم ترین اکوسیستم های آبی در بین دریا خشکی است که نقش حفاظتی در فرآیند بیولوژیکی سواحل نیمه گرمسیری و گرمسیری را به عهده دارد. درخت حرا درختی آب شورزی بوده که هنگام مد تا نزدیک گلوگاه خود در آب فرو رفته و تغذیه آن از آب شور بوده که با کمک تنه خود آب شور را تصفیه و تبدیل به آب شیرین میکند که یکی از شگفتی های جهان آفرینش به شمار میرود.

اگر که از شلوغی و هرج و مرج شهری خسته شده‌اید، پیشنهاد میکنیم تا سری به دره تندیس های قشم بزنید، گفتنی است که این دره از عجایب هفتگانه قشم بوده که در جوار روستای ملکی و جنوب غرب روستای طبل قشم قرار دارد؛ این دره بر اثر فرسایش های فیزیکی زمینی در طی سالیان بسیار به وجود آمده و وسعت زیاد آن فرصت پیدا کردن شگفتی های مختلف و گوناگون را به شما میدهد.

جاهای که در سفر به قشم باید ببینید

سواحل قشم

تالاب پرندگان دوکوهک قشم

ساحل روستای شیب دراز که یکی از ساحل های دیدنی قشم میباشد،  محل مورد علاقه لاک پشت های پوزه عقابی برای زاد و ولد بوده که هر ساله در اسفند ماه تا اوخر بهار برای جفت گیری و تخم گذاری به این ساحل می‌آیند است؛ اگر که در این زمان ها به جزیره قشم سفر کردید پیشنهاد میکنیم تا دیدن این پدیده زیبا را از دست ندهید.

یکی از زیبا ترین ژئوسایت های جزیره قشم، دره ستارگان قشم بوده که قدمتی بالغ بر 10 میلیون سال را دارد، در زبان محلی دره ستارگان به نام استاله کفته که به معنای ستاره افتاده است، شناخت میشود که این موضوع مربوط به باور مردم محلی این منطقه است که نشات گرفته از داستانی با این موضوع است که در گذشته ستاره‌ای به این منطقه برخورد کرده و باعث تشکیل این اشکال و اجسام عجیب و زیبا در این دره شده است.

گفتنی است با اینکه از بیرون نمای غارها طبیعی و حالت زمین شناختی خود را حفظ کرده‌اند اما از درون دارای دهلیز ها، اتاق های بسیار و تالارهای متعددی هستند و نشان دهنده وجود تمدن از دوران های گذشته در این منطقه بوده است که پیشنهاد میکنیم تا دیدن آنها را از دست ندهید.

غارهای خربس قشم مجموعه‌ای از غارهای طبیعی است که توسط انسان توسعه داده شده‌اند و طبق گفته زمین شناسان در حدود 10 میلیون سال قدمت دارند و قدمت آنها به دوران ساسانیان باز میگردد!

در این مقاله از قشم سلام تلاش کردیم تا شما را با چند تا از جاهای دیدنی قمش ه باید در سفرتان حتما از آنها دیدن کنید آشنا کنیم، امیدواریم مطالب فوق برای شما کارآمد و مفید واقع شده باشند.

اگر که به پرنده نگری و حیات وحش علاقه داشته باشید، پیشنهاد میکنیم تا در سفرتان به قشم، حتما سری به تالاب پرندگان دوکوهک قشم یا باغ پرندگان قشم بزنید، این تالاب که یکی از سایت های ژئوپارک قشم به شمار میرود محل زندگی و مهاجرت بیش از 120 نوع گونه پرنده بومی و مهاجر بوده که هر ساله به ن مهاجرت میکنند؛ همچنین به علت داشتن بستری غنی دارای پوشش گیاهی غنی و بالای بوده و همین موضوع آن ار تبدیل به محلی مناسب برای زیست پرندگان مختلف کرده است.



معرفی دهکده گردشگری حتا دبی

معرفی دهکده گردشگری حتا دبی

در این مطلب از مجله آنلاین گردشگری دبی سلام قصد داریم تا شمرا با یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری در دبی یعنی دهکده گردشگری  حتا دبی آشنا کنیم پس تا ادامه همراه ما باشید. 

در مرز عمان و امارات منطقه ای از امارات با نام حتا وجود داشته که از مناظر طبیعی حیرت انگیز و فضای بسیار آرام به نسبت شهر برخوردار است؛ فاصله این دهکده تا شهر دبی در حدود 2 ساعت بوده و یک انتخاب مناسب برای تعطیلات به شمار میرود. نکته جالب در رابطه با این دهکده این است که تاریخ و پیشینه آن ب دو یا سه هزار سال پیش باز میگردد! دهکده حتا دبی بر فراز کوه حجر بنا شد و بیشتر خانه های آن در ساختشان تنها از سنگ بهره برده‌اند.

یکی از بهترین انتخاب های برای داشتن یک تعطیلات به یاد ماندنی در دبی به شمار میرود. از کارهای که میتوانید در این دهکده به انجام آنها مشغول شوید میتوان به بازدید از دهکده میراث حتا، کوهنوردی و دوچرخه سواری و… اشاره کرد که قرار است تا در ادامه این مقاله از مجله آنلاین گردشگری دبی سلام بیشتر با این دهکده توریستی تفریحی دبی آشنا شویم.

به علت کمبود آب و باران در گذشته مردمان به چشمه های و آب های زیرزمینی وابسته بودند. به همین علت ساکنان به ساخت سد روی آرودند و بدین ترتیب در تمامی طول سال آب مورد نیاز خود را در دسترس داشتند، این سد در اواخر دهه 1990 ساخته و پر شدن مخزن آن تقریبا دو سال به طول انجامید؛ این سد در حال حاضر با برخورداری از آب فیروزه‌ای رنگ و شفاف خودش یکی از جاذبه های دیدنی این دهکده به شمار می رودکه پذیرای گردشگران و مسافرانی است که به بازدید از دهکده میروند؛ بازدیدکنندگان میتوانند در امتداد سد رانندگی کرده و یه به پیاده روی در اطراف یا قایق سواری بر روی آن مشغول شوند.

دهکده میراث حتا در قلب شهر قرار گرفته و به دست دولت بازسازی و احیا شده است تا بازدیدکنندگان بیشتر و بهتر با زندگی روستایی مربوط به قرن ها پیش میباشد آشنا شوند. دهکده میراث حتا در سال 2001  افتتاح شده و در کلبه های بازسازی شده و ساختمان های آن میتوانید به خرید محصولات سنتی و سوغاتی مشغول شوید. نکته جالب در رابطه با این روستا این است که میتوانید نمونه های اولیه، مجسمه های با اندازه واقعی و اسناد را در آن مشاهده کنید.

یکی از بزرگترین خانه های این روستا بیت الولی نام دارد که حاکم در آن زندگی میکند. شغل روستاییان به صورت موروثی ساخت سلاح، سفال و ظروف و جواهرات با استفاده از چرم، خاک رس و مس استخراج شده از کوه های بوده؛ شما همچنین با سفر به این دهکده میتوانید با آداب و رسوم این مردم همچون مراسم عروسی، آهنگ های سنتی و بازی های آنها نیز آشنا شوید.

قلعه ها و ارگ ها

یکی از مهمترین بنا های معماری امارات قلعه مرکزی حتا بوده که در سال 1896 ساخته شده است که دارای کاربردی مسکونی و نظامی است؛ این قلعه در سال 1955 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

در ساخت آن از سنگ های کوه، آجر گلی و برای سقف آن نیز از شاخه های نخل، تنه و گل استفاده شده است. همچنین در سال 1880 دو برج دیدبانی گرد که مشرف به روستای کوهستانی است ساخته شده که دارای ارتفاعی به طول 2.5 متر هستنداز آنجایی که این دهکده در کوهستان قرار دارد به نسبت مرکز دبی از هوای خنک تری برخوردار است اما با این حال این موضوع تفاوت آنچنانی در گرمای تابستان دبی ندارد؛ با این حال به علت ارتفاع، رطوبت هوا کمتر بوده اما باید در خاطر داشته باشید که این موضوع در زمستان به کل متفاوت بوده و برای همین بهتر است که در این فصل حتما همراه خود لباس گرم، خصوصا اگر که قصد اقامت در کوهستان را داشته باشید، بردارید.

هنگامی که قصد کردید تا از دهکده حتا دبی بازدید کنید بهتر است تا خود را برای یک تعطیلات به یاد ماندنی و جذاب آماده کنید، اما پیش از آن باید با فعالیت های تفریحی که میتوانید در این دهکده انجام دهید آشنا شوید؛ گفتنی است برخی از این تفریحات کاملا رایگان هستند و برای برخی از آنها ملزم به پرداخت هزینه هستید؛ از جمله فعالیت های تفریحی که میتوانید در دهکده گردشگری حتا به انجام آنها مشغول شوید شامل مواردی همچون دوچرخه سواری، پاراگلایدر، اسب سواری، بازدید از مزرعه زنبور عسل، پیک نیک در پارک وادی، پیاده روی در منطقه حفاظت شده کوه حتا، کایاک سواری، بازدید از دهکده میراٍ حتا، خرید سی دی و نوار کاست قدیمی، بازدید از بزرگترین نقاشیی دیورای شیب دار دنیا، پیشاده روی در مسیر نماد حتا، بازدید از پاک حتاهیل و تماشای پرندگان دریاچه سوان حتا میشود.

دهکده حتا یکی از بهترین مقاصد برای گذراندن یک تعطیلات به دور از زندگی روزمره و شلوغ شهری بوده یا حتی انتخابی برای داشتن سفری متفاوت و ماجراجویانه به دبی! از آنجایی که این دهکده در فاصله تقریبا زیادی از شهر دبی قرار دارد پیشنهاد میکنیم تا حتما به اجاره ماشین در دبی برای داشتن سفری راحت تر به این دهکده بپردازید تا سفری با کیفیت و به یاد ماندنی را به این دهکده سنتی تجربه کنید.