معرفی هتل ترنج کیش

معرفی هتل ترنج کیش

محل اقامت در سفر یکی از مهم ترین  نکاتی است که هر سافر و گردشگری برای داشتن سفری با کیفیت باید به آن اهمیت بدهد در این مقاله از مجله آنلاین گردشگری  کیش سلام  قصد داریم تا شما  را با یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش یعنی هتل ترنج کیش آشنا کنیم. هتل ترنج کیش همانطور که گفتیم دارای اقامتگاه های متفاوت و مختلفی است که هر کدام دارای امکانات و طراحی متفاوتی است که میتوانید بر طبق سلیقه و علاقه خود از بین آنها انتخاب کنید. متراژ اقامتگاه های این هتل بین 40 متر، 60 متر و 120 متر ساخته شده‌اند که در دسته های مختلف شامل دو تخته رو به غروب، دو تخته رو به دریا، دو تخته رویال رو به ترنج، دو تخته توئین رو به ترنج، سوئیت امپریال و سه تخته رویال رو به ترنج ساخته شده‌اند.

معرفی هتل ترنج کیش

تاریخچه ساخت هتل ترنج کیش

رستوران های هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش امکانات سرویس های مختلفی را برای مسافران و گردشگران خود در نظر داشته و چند رستوران و کافه مختلف را برای راحتی ایشان در نظر گرفته است که در ادامه به معرفی هر کدام از آنها پرداخته‌ایم:هتل ساحلی ترنج کیش دارای آلاچیق های متعددی در ساحل خود بوده که میتوانید با نشستن در آنها از مناظر زیبایی پیش روی خود لذت ببرید؛ اما از امکانات اصلی و دیگر این هتل که باید به آنها اشاره کنیم سالن اختصاصی ساحلی هتل بوده که مناسب جهت انجام بازی های ساحلی است، از جمله تفریحات موجود در این سالن میتوان به والیبال ساحلی، ایر هاکی، سالن بیلیارد اشاره کرد. از دیگر امکانات هتل ترنج میتوان به سونا و جکوزی، استخر، فوتبال دستی، مسیر دوچرخه سواری، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، پزشک، ماساژ، بیلیارد، لاندری، گاوصندوق، خدمات نگهداری کودکان و…. اشاره کرد.

هزینه اقامت در هتل ترنج کیش 
همانگونه که در قسمت قبل مقاله به بررسی پرداختیم، هتل ترنج کیش دارای اقامتگاه های مختلف و گوناگونی است که با توجه به متراژ و خدمات خود دارای قیمت های متفاوتی هستند، به همین خاطر نمیتوان هزینه‌ای ثابت برای نرخ رزرو اتاق های هتل ترنج ارائه داد، همچنین که در ایام مختلف سال نیز قیمت اتاق های هتل با توجه به شرایط آب و هوایی، تعطیلات و … متغیر میباشد که بر روی نرخ هزینه اتاق های هتل تاثیر گذار خواهد بود.

از خدمات رایگان هتل ترنج کیش میتوان به باشگاه بدنسازی، خانه کودک، ترانسفر فرودگاهی و اینترت اشاره کرد.


از دیگر جذابیت های هتل ترنج کیش که خدمات این هتل را متفاوت کرده است، نوع ترانسفر منحصر به فرد آن بوده که مهمانان را به شکلی متفاوت راهی هتل میکنند، ترانسفر فرودگاهی هتل لوکس ترنج کیش به وسیله  ماشین دوج دورانگو صورت میگیرد که شکلی متفاوت و جذاب از ترانسفر هتلی است. گفتنی است که هتل ترنج کیش تنها هتل در کیش بوده که از این خودرو برای ترانسفر مهمانان خود استفاده میکند که همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر آن در بین مسافران و گردشگران شده است.

در آخر

با توجه به اینکه هتل ترنج کیش از مرکز شهر جزیره فاصله دارد، پیشنهاد میکنیم تا هنگام سفر به کیش اقدام به اجاره خودرو در کیش کنید تا به راحتی بتوانید از مراکز تفریحی و گردشگری کیش دیدن کنید و به گشت و گذار در جزیره بپردازید

رستوران خورشید:

رستوران خورشید هتل در بخشی از هتل قرار گرفته که بر روی آب است و دارای کفی شیشه‌ای میباشد که میتوانید علاوه بر نوش جان کردن وعده غذایی خود از تماشایی غروب آفتاب لذت ببرید. منوی این رستوران متنوع بوده و میتوانید انواع غذاهای بین المللی را در منوی این رستوران پیدا کنید.

در سال 1394 هتل ترنج کیش تاسیس و افتتاح شد که همین موضوع این هتل را در دسته هتل های تازه ساخت جزیره کیش قرار میدهد.هتل ترنج کیش با یاری گروه مهندسی به گونه‌ای طراحی شده تا با استاندارد های حفظ محیط زیست طراحی و ساخته شود و کمترین آسیب را به محیط زیست و اکوسیستم وارد کند که خود نکته‌ای مثبت و قابل توجه در رابطه با هتل ترنج کیش است.

هتل ترنج کیش به واسطه موقعیت قرار گیری خود لوکیشنی جذاب و دیدنی را در اختیار  ساکنان خود قرار داده است و همینطور دسترسی خوبی را به ساحل دریا؛ هتل ترنج کیش در غرب جزیره کیش و در دو فاز متفاوت ساخته شده است. دو فاز این هتل به ترتیب با طرح بته جقه و ترمه بر روی آب بوده که بخش جذاب و قابل توجه این هتل بوده و بخش دیگر آن طبقاتی و در ساحل جزیره واقع شده است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد